top of page
  • Foto van schrijverMarieke

De eerste blog van Razende Reporter Remi

Je kent onze Remi vast wel! In de wei is hij één van de snelste (en ondeugendste) pony's. Daarom hebben wij hem een passende functie gegeven als razende reporter. Remi zal jullie alle nieuwste, vers van de pers, roddels uit de kudde doorspelen. Al deze nieuwtjes zal hij eens per maand met jullie delen. Veel leesplezier!

"Hallo allemaal! Welkom bij mijn aller eerste blog. Ik kan niet wachten om jullie de nieuwste roddels te vertellen, want ik heb me wat meegemaakt!


Sinds afgelopen maand mochten we overdag weer de wei op. Heerlijk! Ik geniet daar zo erg van, dat ik soms een beetje druk en ondeugend wordt. Als we dan de wei op mogen, wil ik natuurlijk wel het lekkerste plukje gras. Daarom heb ik begin van de maand met Saffier en de twee kleine smurfjes de afgesloten wei verkend.


Kitty en andere ruiters probeerden ons te vangen. Het was hilarisch hoe lang we wel niet uit hun handen konden blijven. Bertus was de eerste die gepakt werd. Sammy heeft nog een aantal keer kunnen ontsnappen nadat hij weer de goede wei in werd gebracht. Daarna was Saffier aan de beurt. En ik? Ik ben gewoon als laatste overgebleven. Ik had gewonnen! Uiteindelijk heb ik me maar laten pakken, ze waren namelijk al zo lang bezig. We hebben ze en goede work-out gegeven!


Tot zover mijn eerste avontuur en onze kennismaking. Volgende maand heb ik de nieuwste scoops voor je op een rij!


Hoefjes,

Remi"

28 weergaven0 opmerkingen

Leuke nieuwsbrief ontvangen?

Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief. Blijf up-to-date over nieuwtjes op stal, mis geen leuke activiteiten en ontdek leuke acties!

Contact:

kenm.amazons@gmail.com

+31 6 303 920 95

Adres:

Meinte 21a

4153 XD, Beesd

Een les kan uitsluitend worden ingehaald wanneer de les minimaal 24 uur van te voren is afgezegd. Wanneer de les niet binnen 6 weken ingehaald is, vervalt deze.

Per maand staat gelijk aan 4 weken. Soms zijn dit er 5 per maand. Deze extra 5e les is ter compensatie van uitval. De extra lessen die uitvallen kunnen altijd ingehaald worden.

K&M Amazons is ook te vinden op www.manege-info.nl

manege en ruiter bond logo dec2014-1.jpg
amazonnetjes.jpg

Copyright K&M Amazons 2023

SBB-logo.png
bottom of page